Dogma XC
Uuel Dogma XC-l on flex-stay vedrustus ja reguleeritav amordikäik.
Raam on disainitud võimalikult väheste liikuvate liigenditega, võimaldades suuremat jäikust, vähendades samal ajal kaalu ja parandades tagaratta pidavust.
Tavapärase raami tagumise toru lühendamine on võimaldanud sellel vähendada keti all oleva raamitoru pikkust ja piirata muda kogunemist piirkonda, säilitades samal ajal 2,35-tolliste maastikurattarehvide kliirensi.
Dogma XC-l on endiselt Pinarellole omane asümmeetriline disain, mis tugevdab tagumise kolmnurga vasakut külge, et tasakaalustada parema poole suuremat jõudu.
Dogma XC-l on ülemise toruga paigaldatud tagaamordi reguleeritava amortisaatoriga. See disain võimaldab Dogma XC-d seadistada erinevatele radadele erineva vedrustuse käiguga. Jalgratta saab seadistada 100 mm vedrustushargi ja 90 mm amortisaatoriga või 120 mm kahvli ja 100 mm amortisaatori kombinatsiooniga.
Dogmal on MOSTi lenks, mis on valmistatud süsinikust ning sellel on ühes tükis integreeritud disain ja sisemine kaabeldus. Et vältida raami kahjustamist kukkumise korral, on Dogma XC'l lenksulukk, mis ei lase lenksul vastu raami minna.